About Me

My photo
kota bharu, kelantan, Malaysia
ollaa!!im zulaikha bte abd ghani..n u all can just call me eka..=) there's nothing special bout me..im juz who i am..n no one cant b me!rite??hu2..i love my self so much..

Wednesday, July 7, 2010

DUNIA BARUKU..

hurm,,kehidupan di bandar shah alam nie byk mengajar aku ttg erti kedewasaan n berdikari..1st time menjejakkan kaki ke tanah darul ehsan ini,,airmata ku mengalir keluar...teringatkan famili...frens...n everything...terasa mcm nk blik rumah..n tglkn bumi darul ehsan nie..tp,,ble teringatkan harapan my dad,,aku kuatkan gak hati nie utk survive kehidupan kat sini...everyday airmata pasti akan mengalir..xkire masa...dan tempat..hurm...but,,sib baek la uncle's n untie's ade dekat..kurg la sikit rasa rindu nie....now,,sudah tiada lagi masa utk ku ber'enjoy'...now,,i've to focus on my studies utk memenuhi harapan abah n utk buktikan pd semua yg aku pon blh berjaya..berjaya menjadi seorang photo journalism..perhaps..
n kat sini gak byk benda baru yg aku belajar n aku jumpa..such as,,new lect..new frens..new environment...n,,kat sini baru la aku tahu ttg kehidupan...kat sini,,blh dkatakan majoriti gal yg merokok..n slh seorang dr mereka,,my housemate...hurm...ape lah nsibku dapat housemate yg merokok..hurm....

No comments:

Post a Comment

the gangs!=)

the gangs!=)

pengganti whitney..lidya..

pengganti whitney..lidya..